18 Şubat 2015 Çarşamba

Minecraft PvP Gelişme Yolları (Rehber)

Minecraft da PvP de Gelişmek istiyorum demek le Gelişilmez.
Benim PvP De Gelişmem 1 Yılımı Aldı. Bu Süreçte Bol Bol PvP ile İlgili (Survival GamesTaktik Videoları) izlemem Gerekti. Sonrası Yeteneğinize Kalmış
İlk Olarak Düzgün Ekipman (Klavye,Mouse) Gerekli. Ben Mouse Olarak Everest SGM-X6 Klavye Olarak da Laptopun Sabit Klavyesini Kullanıyorum.
Ve Daha Önemlisi Bir Texture Packdir. Texture Packlerde Kasıyorsa Default PvP Packleri Rahatlıkla Önerebilirim.
Ayrıca, Düzgün Bir Envanter Düzeni Belirleyin. Taktik Resimlerinde Benim Envanter Düzenimi Göreceksiniz.
Ekipmanlar ve TexturePack Tamam ise Eşyaların Kullanımına Geçelim:

1. Bow:
Çoğu PvP Serverda Yasak Olsa Bile Survival Games ve HungerGameslerde Yasak Olmayan BowSpam Taktiği.
Mantığı Basit, Sadece Oku Tam Çekmeden Atacaksınız. Daha Hızlı Olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder